EL MALSON DE LA PATRONAL I SINDICATS, TENIR A LA CGT CADA VEGADA MÉS A PROP…

Com bé sabeu, la CGT té des de fa temps el percentatge necessari per estar a la taula de negociació del nostre conveni col·lectiu. Però la patronal (ACEA) i els sindicats (UGT, CCOO) ens neguen l’entrada.

És sospitós, o com a mínim estrany, que la patronal i els sindicats es posin d’acord en alguna cosa, però sembla que s’han posat molt del seu costat per deixar una part social legitimada avui dia fora de la negociació i seguir prologant fins a l’eternitat unes negociacions inexistents en què apareixen unes actes que freguen la vergonya i humilien el sector.

I el pitjor d’això, no és aquesta cosa, sinó que vulneren la decisió del sector que ha expressat mitjançant el vot la falta de confiança en uns, i la confiança en altres, com és la CGT.

Però sembla que a aquests dos sindicats només els importa mantenir unes negociacions controlades per acabar signant per majoria el que ells vulguin sense cap sindicat que els molesti o pugui treure a la llum tot allò que de vegades s’amaga.

Ara bé, no tot són males notícies per a la classe treballadora, encara que si una mica per a la patronal… a la que avui els han informat que s’admet a tràmit la demanda interposada per CGT Catalunya en què entenem que s’està vulnerant un dret fonamental al nostre sindicat i al sector, que és estar a la taula de negociació donant veu a tots/es els/les companys/es que se senti representats/des per nosaltres.

Per això, informem a tot el sector, que el 24 de maig es durà a terme el judici per aquesta demanda, en què esperem amb unes ganes immenses que ens donin la raó, i poder començar un camí amb una nova estratègia sindical, a la que estem segurs que el col·lectiu en formarà part, però que també en sortiran beneficiat el sector del tot.

Passi el que passi, la CGT continuarà treballant per donar veu i vot a tot el sector, d’una forma honesta i transparent que és com es mereix, i oferint a tot el sector assessorament davant les votacions d’uns ven fums que pacten amb els col·legues de la patronal per continuar gaudint de beneficis dels quals no tenen gran part del sector.

Feu un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.