UN ANY DE BONA FEINA I MOLTA LLUITA

El balanç del 2022 no pot ser més positiu. Estem avançant en la millora de les condicions laborals de tots i totes. I creiem que estem complint amb els objectius amb els quals ens vam comprometre quan vam presentar-nos:

  • Transparència en la informació
  • Lluita i compromís per augmentar el personal de coordinació i de moviment
  • Control de les contractacions en frau de llei i personal indefinit arrel de les nostres denúncies
  • Nova instrucció de treball i la compra de dues cadires PT FOLD més, per millorar les condicions d’aixecament de pes ajustades al que marca la llei de prevenció de riscos
  • Avaluacions psicosocials amb les quals hem forçat a la empresa a negociar noves maneres de treballar i a atendre les nostres sugerències, i que suposen una negociació i diàleg REAL entre RLT de moviment i Cecor i empresa

Millores a la base:

  • Més hores de neteja incloent personal els caps de setmana
  • Nou cablejat que estava en mal estat
  • Nova senyalització ajustada a normativa
  • Millora de la seguretat; càmeres de videovigilància, nou sistema de vallat per evitar intrusos i robatoris pensant en el personal de caps de setmana i festius de coordinació
  • Pàrking per a patinets
  • Nova font d’aigua

Hi ha molts temes oberts i en procés i d’altres que treballem conjuntament amb les altres seccions sindicals de la resta del territori i que, estem convençudes, aniran donant fruit al llarg dels propers mesos.

Seguim amb més motivació i ganes que mai per continuar treballant per millorar les nostres condicions laborals. Així que agrair la vostra confiança tot aquest 2022 i continuem endavant.

Desde la CGT de Zona Franca us volem desitjar un Bon Nadal i felices festes.

Bones Festes i Bon Any

1 comentario en «UN ANY DE BONA FEINA I MOLTA LLUITA»

  1. Estás ambulancias dan vergüenza ,la doctora la pidió a las17h y eran las19’55y aún no habían venido baje primero a las 19h y había una que le pregunté y me dijo q no era al cuarto de hora se fue sin nadie luego bajamos a las19 50 y habían 2ninguna era no entiendo cómo pueden tener tampoco consideración con un convaleciente .
    Llamé varias veces por tlf y me colgaban ,mi hermano estaba muy nervioso y al final nos fuimos .
    No hay derecho que un servicio para enfermos no se pueda ni preguntar por tlf para saber al menos el tiempo que tardarían en venir a buscarnos y estar tranquilos.

    Responder

Deja un comentario

Este sitio usa Akismet para reducir el spam. Aprende cómo se procesan los datos de tus comentarios.